Ваксината на Astra Zeneca доведе до нова трагедия

Гласувайте за статията

За случая е информирано здравното министерство

Ваксината на Astra Zeneca доведе до нова трагедия. Прави впечатление, че напоследък новините за тази ваксина, са все по-лоши.

Министерството на здравеопазването в Испания разследва смъртта на 30-годишен преподавател от Толедо. Младият мъж е издъхнал в понеделник, след като развил сериозна тромбоемболична реакция. Това се е случило след ваксинация с препарата на Astra Zeneca.

Astra Zeneca

За случая е информирано здравното министерство

Младият мъж е бил хоспитализиран в петък с много тежки тромби. Смята се, че те са обвързани с ваксината на Astra Zeneca. Въпреки усилията на лекарите да го спасят, той е издъхнал, съобщават от администрацията на Кастийя-Ла Манча.

От лечебното заведение, в което е бил приет преподавателят, са информирали за случая както здравното министерство, така и Испанската агенция по лекарствата, информира онлайн изданието „20minutos“.

Припомняме, че през изминалата седмица от Европейската агенция по лекарствата признаха, че препаратът на Astra Zeneca може да образува тромбози при част от пациентите. От там обаче подчертаха, че това се случва в „извънредно редки случаи“.

Междувременно специалистът по борба с новия коронавирус в САЩ – Антъни Фаучи заяви, че ваксината на Astra Zeneca срещу COVID-19 е с добра ефикасност. Той обаче подчерта, че трябва да се решат проблемите с безопасността й. Освен това той посочи, че американците може да нямат нужда от нея, тъй като имат запаси от други ваксини, предаде Ройтерс, отбелязва blitz.bg.

Коментари чрез Facebook

коментара

loading...

Клюки.нет препоръчва и:

Няма коментари

Добавете коментар